Γραφείο καταγραφής προβλημάτων στο δίκτυο της ύδρευσης και της αποχέτευσης, αλλά κυρίως της παρακολούθησης επίλυσης τους, λειτουργεί εδώ και λίγες ημέρες στη ΔΕΥΑΖ και οι πολίτες μπορούν είτε τηλεφωνικά είτε αυτοπροσώπως να δηλώνουν τις βλάβες που εντοπίζουν.
Καθώς ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που καλείται να εντοπίσει η Δημοτική Επιχείρηση είναι αυτό που αφορά τα παράπονα των πολιτών για βλάβες, διαρροές και λοιπά προβλήματα στο δίκτυο, για τα οποία δεν υπάρχει ανταπόκριση, καταβάλλεται μια προσπάθεια καλύτερης οργάνωσης που θα δούμε σύντομα αν θα αποδώσει. Το σίγουρο είναι πως η Δημοτική Επιχείρηση έχει άμεση ανάγκη από τεχνικό προσωπικό και αυτό που αναμένεται είναι το κατά πόσο θα εγκριθούν οι θέσεις που αποφάσισε το διοικητικό συμβούλιο να ζητήσει στο πλαίσιο του σχεδιασμού που κάνει το Υπουργείο Εσωτερικών.
Ermisnewsroom/Μαριλένα Παπαδάτου