Σε μια όμορφη εκδήλωση που έγινε το απόγευμα της περασμένης Παρασκευής σε αίθουσα του ξενοδοχείου “LESANTE” στο Τσιλιβή η εταιρεία APOLLO βράβευσε τα ξενοδοχεία του νησιού μας τα οποία προτιμήθηκαν από τους πελάτες της και τουρίστες της Ζακύνθου το έτος 2013.
Τα βραβεία χωρίζονταν σε χρυσά, ασημένια και χάλκινα και ο εκπρόσωπος κάθε ξενοδοχείου έλαβε από μία αναμνηστική πλακέτα και μία ανθοδέσμη.
Παρευρέθηκαν και μίλησαν εκ μέρους της εταιρείας ο γενικός διευθυντής Νορβηγίας Eric Hang και ο contact manager που είναι υπεύθυνος για τα Ιόνια και τα Κανάρια νησιά Roger Jarkell. Στις ομιλίες τους αναφέρθηκαν στις ομορφιές του νησιού μας, στις χιλιάδες των τουριστών που φέρνουν στη χώρα μας και πρότειναν να δώσουμε έμφαση στο τοπικό πρωϊνό και γενικά στα τοπικά προϊόντα τα οποία θέλουν να γνωρίσουν οι αλλοδαποί τουρίστες.
Η εταιρεία APOLLO στέλνει στο νησί μας τουρίστες από 5 διαφορετικά αεροδρόμια της Σκανδιναυίας και οι τουρίστες που ταξίδεψαν μέχρι τη Ζάκυνθο έδωσαν βαθμούς για να βραβευτούν στη συνέχεια τα εξής ξενοδοχεία:
Πρώτο στη βαθμολογία είναι το “LESANTE” στο Τσιλιβή, το οποίο και φιλοξένησε την εκδήλωση και πήρε 9,5 βαθμούς με άριστα το 10.
Βραβεία έλαβαν επίσης τα ξενοδοχεία:
Golden Sun
Castelli
Meridien Beach
Windmill
Louis Zante Beach
The Bay hotel
Eleon
Στην εκδήλωση παρευρέθηκες ο τουριστικός πράκτορας Γιάννης Φιλιπποπολίτης ο οποίος είπε ότι η εταιρεία APOLLO αγαπάει την Ελλάδα και κάθε χρόνο φέρνει πάνω από 500 χιλιάδες τουρίστες ενώ συνολικά από την Σκανδιναυία με όλες τις εταιρείες έρχονται 1.500.000 τουρίστες στη χώρα μας.
Ειδικότερα για τη Ζάκυνθο, η σκανδιναυική εταιρεία APOLLO φέρνει κάθε χρόνο 16.000 τουρίστες από τη Σουηδία, τη Νορβηγία και τη Δανία.
«Η βράβευση έγινε με βάση αυτά που ψήφισαν οι πελάτες το έτος 2013, δηλαδή σύμφωνα με τα στοιχεία που υπήρχαν στα ερωτηματολόγια –ηλεκτρονικά και χειρόγραφα- που συμπλήρωσαν. Τα βραβρεία δόθηκαν με βάση τη βαθμολόγηση των ξενοδοχείων. Οι βαθμοί που έλαβαν τα ξενοδοχεία της Ζακύνθου ήταν πολύ καλοί και το νησί έχει πολλά καλά ξενοδοχεία. Είμαστε περίπου στο μέσο όρο της Ελλάδας. Οι επισκέπτες σκέπτονται “πράσινα” και μας το δείχνουν» κατέληξε ο κ. Φιλιπποπολίτης.