Αν και η φετινή χρονιά είναι πολύ δύσκολη για τον τουρισμό, η σεζόν δεν έχει χαθεί πλήρως. Αυτό υπογραμμίζει στη συνέντευξή του στο Capital.gr o Γιώργος Δήμας, επικεφαλής Ελλάδας, Ισλανδίας και Λαπωνίας της TUI, του μεγαλύτερου tour operator παγκοσμίως, που κάθε χρόνο φέρνει εκατομμύρια τουρίστες στους ελληνικούς προορισμούς (μόνο την προηγούμενη χρονιά διακίνησε περίπου τρία εκατ. επισκέπτες στην Ελλάδα από την Ευρώπη) και που διευρύνει διαρκώς την παρουσία του στη χώρα μας, με 49 μονάδες στο χαρτοφυλάκιό του και μια μεγάλη επένδυση στην Κρήτη (νέο Robinson Club στην Ιεράπετρα) σε εξέλιξη.
Ο επικεφαλής της TUI Hellas μιλά για τη στρατηγική του γερμανικού κολοσσού, για την εξέλιξη της σεζόν και το πλάνο της επόμενης χρονιάς.
Συνέντευξη στη Βίκυ Κουρλιμπίνη
Ποια είναι η στρατηγική της TUI φέτος για την ελληνική αγορά;
Η Ελλάδα παραμένει στρατηγικός προορισμός για την TUI και συγκαταλέγεται στις πρώτες αγορές που θα ξεκινήσουμε. Παραμένει ένας από τους πιο αγαπημένους τουριστικούς προορισμούς για τους πελάτες της TUI και είναι καλά προετοιμασμένη για να υποδεχθεί τους επισκέπτες.
Υπάρχει ζήτηση για διακοπές στην Ελλάδα;
Οι κρατήσεις που είχαν πραγματοποιηθεί πριν την εξάπλωση του Covid-19 είναι ακόμα ενεργές για το καλοκαίρι. Τα κανάλια πώλησης της TUI είναι ανοιχτά για τη φετινή περίοδο.
Ποιοι ελληνικοί προορισμοί έχουν τεθεί στο επίκεντρο του ομίλου για φέτος;
Η TUI επικεντρώνεται συνολικά σε όλους τους προορισμούς, ακολουθώντας τους κανόνες της σταδιακής επανεκκίνησης.
Είστε αισιόδοξος για τη φετινή σεζόν;
Η φετινή σεζόν προφανώς είναι μια πολύ δύσκολη περίοδος για τον τουρισμό συνολικά. Πιστεύουμε όμως ότι η σεζόν δεν έχει χαθεί πλήρως. Είναι θετικό ότι οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί αίρονται βαθμιαία και υπό προϋποθέσεις. Όλοι εργάστηκαν για την αντιμετώπιση των προκλήσεων.
Ως TUI έχουμε προβεί στην υλοποίηση των πρωτοκόλλων σε όλο το φάσμα των υπηρεσιών που προσφέρουμε. Με την επανεκκίνηση των επιχειρηματικών μας δραστηριοτήτων, θα είμαστε σε θέση να προσφέρουμε και πάλι το καλύτερο διαθέσιμο προϊόν για τους πελάτες μας.
Πώς είναι η συνεργασία σας με τους ξενοδόχους;
Η TUI επικεντρώθηκε στην από κοινού προσπάθεια με τους συνεργάτες που βρίσκονται σε ταξιδιωτικούς προορισμούς, ώστε να διασφαλίσει την ομαλή επανεκκίνηση των δραστηριοτήτων της, μετά τη χαλάρωση των μέτρων και των ταξιδιωτικών περιορισμών που ορίστηκαν λόγω του Covid-19 και επηρέασαν τόσο τις αγορές, όσο και τους προορισμούς.
Παράλληλα, εργαστήκαμε μαζί με τους ξενοδόχους, με σκοπό να παρουσιάσουμε μια ολοκληρωμένη πρόταση με συγκεκριμένα υγειονομικά πρωτόκολλα και προϋποθέσεις, για να είμαστε όλοι έτοιμοι για την επόμενη ημέρα της άρσης των ταξιδιωτικών οδηγιών. Βρισκόμαστε σε άριστη συνεργασία με τους συνεργάτες μας στους ταξιδιωτικούς προορισμούς και σχεδιάζουμε δράσεις για την αύξηση της ζήτησης και την τόνωση των πωλήσεων σε όλες τις ευρωπαϊκές αγορές.
Ποιο είναι το πλάνο για το 2021;
Οι διακοπές μας συνεχίζουν να πωλούνται για το καλοκαίρι του 2020 και το χειμώνα 2020-21. Το καλοκαίρι του 2021 είναι ήδη προς πώληση στις περισσότερες από τις αγορές μας, όπως το Ηνωμένο Βασίλειο και τη Γερμανία.
Πηγή: www.capital.gr