Ραγδαίες εξελίξεις βρίσκονται από χθες το μεσημέρι σε εξέλιξη σε σχέση με την πώληση των πλοίων “Δ. Σολωμός” και “Αδαμ. Κοραής”.
Παρά την έλλειψη επίσημης ενημέρωσης από το Δ.Σ. της εταιρείας οι πληροφορίες που διαρρέουν κάνουν λόγο για βαθύ χάσμα μεταξύ της πλειοψηφίας του Δ.Σ. που εκπροσωπεί και την πλειοψηφία του μετοχικού κεφαλαίου και της πλειοψηφία των μικρομετόχων, εκείνων δηλαδή που υποστηρίζουν το χαρακτήρα της ΑΝΜΕΖ ως λαϊκής βάσης ναυτιλιακή εταιρεία.
Η ένταση που επικράτησε χθες Κυριακή στη Γενική Συνέλευση των μετόχων της Ανώνυμης Ναυτιλιακής Μεταφορικής Εταιρείας (ΑΝΜΕΖ) στο Σαρακινάδο, είναι κατάδηλη του διχασμού που έχει επέλθει μεταξύ της μεγαλομετόχων και των μικρομετόχων της εταιρείας με κατηγορίες να εκτοξεύονται από τη μία προς την άλλη πλευρά για τα κίνητρα με τα οποία λαμβάνουν θέση υπέρ της μιας ή της άλλης προσφοράς.
Σύμφωνα με τις τελευταίες διασταυρωμένες πληροφορίες οι προσφορές που έχουν κατατεθεί είναι μια του συμπατριώτη μας Γιώργου Θεοδόση που αγγίζει τα 28 εκ. ευρώ και μια του ομίλου Παναγιωτάκη που κινείται γύρω στα 26 εκ. ευρώ. ΄Ομως η τελευταία, πλεονεκτική για τα οικονομικά της ΑΝΜΕΖ, προσφορά του Γ. Θεοδόση, δεν επετράπη να ανοιχτεί και να αναγνωστεί στο χώρο της Γενικής Συνέλευσης αλλά συζητήθηκε αργά χθες το βράδυ στο Δ.Σ. της εταιρείας που συνεδρίασε εκτάκτως και υπό την πίεση των εξελίξεων.
Από την πλευρά τους οι μικρομέτοχοι που εκπροσωπούνται από την δικηγόρο κα Στεφανία Καπνίση προβάλλουν το πλεονέκτημα της υψηλότερης οικονομικής προσφοράς και μελετούν τρόπους να διασφαλιστούν κατά τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα συμφέροντα των μικρομετόχων.
Ανεπίσημα οι πληροφορίες που κυκλοφορούν σήμερα το πρωί για την χθεσινοβράδινη συνεδρίαση του Δ.Σ. της ΑΝΜΕΖ, κάνουν λόγο για μη λήψη οριστικής απόφασης επί του θέματος αλλά ούτε και για τη σύγκληση νέας γενικής συνέλευσης, παρά το γεγονός ότι πολλοί προεξοφλούσαν την ανακοίνωση σήμερα της πώλησης των πλοίων στον όμιλο Παναγιωτάκη.
Σε κάθε περίπτωση το θέμα έχει αποκτήσει πλέον ευρύτερο ενδιαφέρον και έχει ξεπεράσει τα στενά σύνορα του νησιού καθώς θεωρείται προάγγελος ευρύτερων εξελίξεων στην ακτοπλοία της χώρας με συγχωνεύσεις ομίλων και μετακινήσεις πλοίων από εταιρεία σε εταιρεία.
Οχι στη Levante ferries.Φτάνει πια με το μονοπώλειο.