Η περίοδος των χειμερινών εκπτώσεων βρίσκεται στο τέλος της και μία σύντομη αποτίμηση της τοπικής αγοράς δείχνει ότι τα πράγματα δεν πήγαν έτσι όπως ανέμεναν οι έμποροι, που χρόνο με το χρόνο βλέπουν τις εισπράξεις τους σε καθοδική πορεία όπως και τα κέρδη τους που εξανεμίζονται από τους δυσβάσταχτους φόρους.
Σύμφωνα με όσα ανέφεραν στην εφημερίδα ΕΡΜΗΣ καταστηματάρχες της Ζακύνθου, ο κόσμος δεν κάνει μεγάλες αγορές, περιορίζεται στα απολύτως αναγκαία, ψάχνει για τις πιο καλές προσφορές και γενικά είναι «κουμπωμένος». Γι’ αυτό και εξετάζεται η επέκταση της περιόδου των προσφορών και τον μήνα Μάρτιο για να φύγουν τα παλιά εμπορεύματα.
Ελάχιστα ικανοποιημένοι εμφανίζονται οι περισσότεροι έμποροι της χώρας από την πορεία των φετινών χειμερινών εκπτώσεων που ολοκληρώνονται αύριο Παρασκευή 28/2 ενώ το 55% των επιχειρήσεων δηλώνει πως οι πωλήσεις ήταν χαμηλότερες σε σχέση με την περσινή χρονιά.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της ετήσιας έκθεσης της ΕΣΕΕ η οποία παρουσιάστηκε πρόσφατα, για πρώτη φορά η περίοδος με τη μεγαλύτερη αγοραστική κίνηση κατά τη διάρκεια των χειμερινών εκπτώσεων δεν ήταν το 15ήμερο του Ιανουαρίου αλλά αντίθετα το πρώτο του Φεβρουαρίου. Γεγονός που προβληματίζει τον εμπορικό κόσμο καθώς, όπως επισημάνθηκε κατά την παρουσίαση της έρευνας, ο πρώτος μήνας του έτους θεωρείται ιδιαίτερα σημαντικός για τον ετήσιο τζίρο των επιχειρήσεων. Παράλληλα η «μετατόπιση» αυτή του αγοραστικού ενδιαφέροντος των καταναλωτών προς τον Φεβρουάριο, δεν φαίνεται να κάλυψε τις απώλειες του Ιανουαρίου.
Την πρόθεση τους να συνεχίσουν με προσφορές στα καταστήματά τους και μετά το τέλος των εκπτώσεων εκφράζουν σχεδόν 6 στους 10 εμπόρους.