Η εξέλιξη του μεγάλου έργου που υλοποιείται από την Περιφέρεια Ιονίων Νήσων στην οδό Φιλικών επανέρχεται και πάλι στο προσκήνιο με αφορμή την «αυτοψία» που έγινε το πρωί του περασμένου Σαββάτου στην περιοχή από δημοτικούς συμβούλους αλλά και μηχανικούς.
«Κάλεσμα» για ενημέρωση πάνω στο συγκεκριμένο έργο απηύθυνε ο επικεφαλής του συνδυασμού της Ζακυνθινής Αναγέννησης Αντώνης Κασσιμάτης, ωστόσο συμμετείχαν σε αυτή και ο επικεφαλής του συνδυασμού «Μαζί για τη Ζάκυνθο» Γιώργος Αρμένης, ο Πρόεδρος του Τοπικού Συμβουλίου Πόλης Κ. Πέττας, ο αναπληρωτής συντονιστής της Ν.Ε του ΣΥΡΙΖΑ και μηχανικός Δ. Γολέμης αλλά και ο αρχιτέκτονας Ν. Βουτσινάς που πρόσφατα είχε περιγράψει στον Ερμή τις ενστάσεις του για το συγκεκριμένο έργο. Παρών ήταν και ο κ. Τσουκαλάς, μηχανικός της ΠΕΖ που έχει την επίβλεψη του έργου.
Μιλώντας στο ραδιόφωνο του Ερμή, ο κ. Κασσιμάτης τόνισε την αναγκαιότητα και την σημασία του έργου, επισημαίνοντας όμως πως δεν είναι αργά για διορθωτικές παρεμβάσεις όπως είναι η διαπλάτυνση των πεζοδρομίων. Σε ότι αφορά τις επισημάνσεις του κ. Βουτσινά για το μέγεθος και το πλάτος του υπό κατασκευή τοιχίου, σχολίασε πως πρόκειται για ζητήματα εξειδικευμένα, στα οποία έχουν άποψη μόνο οι τεχνικοί.
«Η παράταξη μας έκανε την πρόσκληση για ενημέρωση, ωστόσο η πρωτοβουλία ανήκε στον μηχανικό κ. Βουτσινά, που παρατήρησε κάποια ζητήματα στην πορεία εξέλιξης του έργου. Πρόκειται για ένα έργο σημαντικό σε ένα δίκτυο που κατασκευάστηκε πριν 200 χρόνια για να υπάρχει πρόσβαση στο Κάστρο. Ας μην ξεχνάμε πως κάθε έργο καλείται να καλύψει τις ανάγκες κάθε εποχή και υπάρχουν έργα που συνεχίζουν να καλύπτουν ανάγκες μέχρι και σήμερα» σχολίασε αρχικά ο κ. Κασσιμάτης θυμίζοντας πως η ανάθεση και η ολοκλήρωση της μελέτης είχε γίνει από την προηγούμενη περιφερειακή αρχή Νιοτόπουλου – Γαλιατσάτου και η σημερινή κλήθηκε να την υλοποιήσει.
«Είναι σημαντικό το ότι έχουμε μια παρέμβαση σε έναν από τους βασικούς οδικούς άξονες του νησιού μας, που εξυπηρετεί την είσοδο και έξοδο στην Πόλη και αποτελεί και ένα πολύ ωραίο περίπατο. Αυτός είναι και ο λόγος που πρέπει να υπάρχουν διευθετήσεις ώστε να έχουμε μεγαλύτερα πεζοδρόμια πλάτους 1,5 μέτρου και όχι 80 εκατοστών και να εξυπηρετούνται καλύτερα οι πεζοί» τόνισε.
Τέλος σημείωσε πως φαίνεται να υπάρχουν περιθώρια ώστε το πεζοδρόμιο να διαπλατυνθεί και το έργο να γίνει πιο λειτουργικό για τους πεζούς, τόσο για αυτούς που χρησιμοποιούν καθημερινά αυτό το δρόμο, όσο και για τους δεκάδες τουρίστες που χρησιμοποιούν αυτό το δρόμο για να επισκεφτούν το Λόφο του Στράνη αλλά και το Κάστρο της Μπόχαλης.