Θετικές είναι οι πρώτες πληροφορίες των επιχειρηματιών που συμμετέχουν στην διεθνή τουριστική έκθεση του Λονδίνου, τη WORLD TRAVEL MARKET, η οποία άνοιξε προχθές τις πόρτες της.
Το νησί μας παίρνει μέρος στην έκθεση όπως κάθε χρόνο, στο περίπτερο της Περιφέρειας Ιονίων νήσων, αν και φέτος το ενδιαφέρον των ξενοδόχων είναι μειωμένο συγκριτικά με τα προηγούμενα χρόνια.
Πληροφορίες από τους συλλόγους ξενοδόχων αναφέρουν ότι πλέον το ενδιαφέρον έχει μετατοπιστεί στην έκθεση του Βερολίνου που γίνεται αργότερα και συγκεντρώνει εταιρείες από όλο τον κόσμο. Οι κρατήσεις των τουριστών γίνονται με πολλούς διαφορετικούς τρόπους και ο επιχειρηματικός κόσμος αξιοποιεί στο έπακρο τις νέες τεχνολογίες χωρίς να μετακινείται.
Tα εγκαίνια του περιπτέρου της Ελλάδας, στο πλαίσιο της διεθνούς έκθεσης τουρισμού του Λονδίνου, πραγματοποίησε την Δευτέρα η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη, η οποία βρίσκεται στη βρετανική πρωτεύουσα. Η φετινή έκθεση συμπίπτει με τα 100 χρόνια του ελληνικού τουρισμού.
Η υπουργός
Στην ομιλία της η υπουργός τόνισε ότι σήμερα ο ελληνικός τουρισμός, δεν είναι πλέον μόνο «ήλιος και θάλασσα». Είναι ένα πολυεπίπεδο προϊόν, με θεματικές ενότητες που αναπτύσσονται και στόχο έχουν να καλύψουν πλήρως τα ενδιαφέροντα του σύγχρονου και επιλεκτικού επισκέπτη.
Αναφερόμενη στην επικοινωνιακή στρατηγική τόνισε ότι η Ελλάδα αποτελεί ένα ιδιαίτερα ισχυρό, παγκόσμια αναγνωρισμένο brand name, επισημαίνοντας τη διαχρονικότητα και την κλασικότητα του ελληνικού τουρισμού.
Η υπουργός ανέφερε ότι στην επικοινωνιακή στρατηγική, κρατάμε όλα τα βασικά χαρακτηριστικά που μας καθιέρωσαν ως παγκόσμιο τουριστικό προορισμό και σήμερα επιλέγουμε να αναδείξουμε πρόσθετα στοιχεία και δυνατότητες που έχει ο τόπος μας.
«Κάθε τόπος στη χώρα μας, κρύβει ένα μύθο, μία μαγική ιστορία, η ενέργεια της οποίας είναι ζωντανή μέχρι σήμερα», τόνισε χαρακτηριστικά.
Η νέα μας επικοινωνία- είπε η υπουργός- συνοψίζεται στην ιδέα ότι οι έλληνες θεοί και ήρωες της μυθολογίας που όλοι μας έχουμε γνωρίσει στα παιδικά μας χρόνια, μας ξεναγούν στην Ελλάδα και εξηγούν τη μοναδικότητα αυτής της χώρας. «Όλη η Ελλάδα είναι ένα σύνολο θεών ηρών και μύθων», είναι ένα βασικό μήνυμα της νέας επικοινωνιακής καμπάνιας.
Αγγελική Ξενόφου