Την μετεγκατάσταση υπηρεσιών της Αποκεντρωμένης Διοίκησης στη Ζάκυνθο, οι οποίες σήμερα στεγάζονται σε ακατάλληλα κτήρια επεξεργάζεται ο Γενικός Γραμματέας Μ. Αγγελάκας και το πρόβλημα φαίνεται να εστιάζεται κυρίως στην λειτουργία του Γραφείου Αλλοδαπών, το οποίο από τα μέσα Ιουλίου έχει αυξημένες αρμοδιότητες σε ότι αφορά την χορήγηση αδειών παραμονής και ως εκ τούτου έχει αυξηθεί και η προσέλευση των πολιτών στην υπηρεσία.
Προκειμένου να εξεταστεί το θέμα της μεταστέγασης των υπηρεσιών, ο Γενικός Γραμματέας θα ταξιδέψει μέσα στο επόμενο δεκαπενθήμερο στη Ζάκυνθο, συνοδευόμενος από κλιμάκιο τεχνικών, οι οποίοι θα πραγματοποιήσουν αυτοψίες στα δημόσια κτήρια και θα διαπιστώσουν αν υπάρχει δυνατότητα να αξιοποιηθούν.
Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά από τον κ. Αγγελάκα, σε δηλώσεις που παραχώρησε στον -Ε- στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος βρίσκονται και τα κτήρια του παλιού Νοσοκομείου και του παλιού αεροδρομίου.
«Θέλουμε να δούμε την μεταστέγαση υπηρεσιών μας που φιλοξενούνται στο παλιό Ξενία, σε μια εγκατάσταση που δεν είναι λειτουργική ούτε για τους εργαζόμενους αλλά ούτε και για τους πολίτες. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι και το Γραφείο αλλοδαπών, όπου θα πρέπει να περιορίσουμε την ταλαιπωρία και τον χρόνο αναμονής. Η δεύτερη υπηρεσία είναι το Δασαρχείο» σημείωσε ο κ. Αγγελάκας, τονίζοντας πως η επίσκεψή του θα περιλαμβάνει συνάντηση με το Δήμαρχο και τον Αντιπεριφερειάρχη αλλά και με τα στελέχη της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων που έχει η Αποκεντρωμένη Διοίκηση για τον συντονισμό της Πολιτικής Προστασίας.
«Η προσπάθεια που καταβάλουμε είναι να περιορίσουμε και τα δημόσια έξοδα» σχολίασε και τόνισε πως θα αναζητηθούν όλες οι πιθανές λύσεις και για το λόγο αυτό θα τον συνοδεύει κλιμάκιο τεχνικών και διοικητικών υπαλλήλων της Αποκεντρωμένης Διοίκησης.