Νέα δεδομένα στον τουρισμό φαίνεται πως θα δημιουργήσει το καλοκαίρι του 2021 αφού η απουσία των Βρετανών τουριστών φέρνει στο προσκήνιο την ανάγκη για προώθηση σε διαφορετικές αγορές και μία από αυτές είναι η Ιταλική.
Σύμφωνα με πληροφορίες του –Ε- ετοιμάζεται καμπάνια για την γειτονική Ιταλία κι αυτό γιατί οι Ιταλοί δείχνουν συνέχεια την προτίμησή τους για τη Ζάκυνθο και πρέπει να αξιοποιήσουμε τη δυνατότητα που μας παρέχεται.
Εκείνο που μάθαμε είναι ότι η Ζάκυνθος θα εκπροσωπηθεί σε τουριστικές εκθέσεις που γίνονται από το βορά μέχρι το νότο της Ιταλίας και εκτός από την ιδιωτική πρωτοβουλία χρειάζεται και η βοήθεια του Δήμου, της Περιφέρειας κλπ.
Να θυμίσουμε πως σύμφωνα με όσα έχουν δηλώσει οι επιχειρηματίες του Λαγανά, το τεράστιο κενό της αγγλικής αγοράς κάλυψαν σε μεγάλο ποσοστό φέτος οι Ιταλοί οι οποίοι έκαναν διακοπές αρκετών ημερών και διέθεσαν καλά ποσά για την παραμονή τους.
Τα δύο χρόνια (2020 και 2021) σε παγκόσμια κλίμακα και όχι μόνο στη χώρα μας ή στη Ζάκυνθο, ο τουρισμός υπέστη βαρύτατο πλήγμα λόγω της πανδημίας, αλλά το φετινό καλοκαίρι έδειξε μεγάλα σημάδια ανάκαμψης. Η επόμενη χρονιά θα είναι ακόμα καλύτερη, αλλά με δεδομένο ότι οι κρατήσεις ξεκινούν ενωρίς, η παρουσία μας στον τομέα της προβολής θα πρέπει να γίνει εγκαίρως και χωρίς άλλη καθυστέρηση.
Η Ζάκυνθος φέτος προτιμήθηκε από Ρουμάνους, Πολωνούς, Ιταλούς, Ολλανδούς κλπ. Μεγάλο ζητούμενο είναι η πορεία της Μ. Βρετανίας, μία αγορά από την οποία μέχρι πρόσφατα το νησί αντλούσε τους πιο πολλούς επισκέπτες. Ωστόσο τα δεδομένα στην εποχή της πανδημίας άλλαξαν και πλέον είναι άλλες οι χώρες που έρχονται πιο μπροστά. Τώρα το ενδιαφέρον στρέφεται στη στάση της Μ. Βρετανίας για τη σεζόν του 2022 καθώς είναι πολλές οι επιχειρήσεις και τα ξενοδοχεία που εργάζονταν με Βρετανούς και τώρα ενδέχεται να αλλάξουν προσανατολισμό. Πάντως αρκετές μεγάλες εταιρείες αισιοδοξούν για τη Μ. Βρετανία.
Α.Ξ.
Άποψη μου είναι να “ξεχυθούμε” στην αγορά της Ιταλίας.
Είναι πιο κοντά,τους κοστίζουμε λίγο,έχουμε πολλά κοινά και είναι πιο εύκολη η διαφήμιση μας στην γείτονα χώρα.
Μην ξεχνάμε οτι πάρα πολλοί Άγγλοι χρησιμοποιούσαν κουπόνια κοινωνικού τουρισμου η χαμηλού κόστους αεροπορικές εταιρείες που λόγωCovid-19 εξαφανίστηκαν.
Η τρέχουσα οικονομική κατάσταση στην Μεγάλη Βρεττανία δεν αφήνει πολλά περιθώρια αισιοδοξίας.
Ετσι κι αλλιώς έχουμε προδιαγραφές για προσέλκυση τουριστών απο κοντινότερες περιοχές.