Στην επίτευξη συνεργασίας με την αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους DanubeWings προσανατολίζονται πλέον οι εκπρόσωποι της Τουριστικής Επιτροπής του Δήμου Ζακύνθου, μετά το «ναυάγιο» της συνεργασίας με την εταιρεία Ryanair. Η εταιρεία RyanAir, εδώ και λίγες ημέρες, έχει αναρτήσει στην επίσημη ιστοσελίδα της το πρόγραμμα των πτήσεων για την νέα χρονιά και στο πρόγραμμα αυτό, δεν συμπεριλαμβάνεται η Ζάκυνθος. Ήδη μέσω email η εταιρεία ενημέρωσε τους ζακυνθινούς φορείς με τους οποίους όλο το προηγούμενο διάστημα βρισκόταν σε διαπραγματεύσεις πως το νησί δεν πρόκειται να συμπεριληφθεί στον σχεδιασμό της, ενώ την ίδια στιγμή ανακοινώθηκε πως η εταιρεία, μετά την Κέρκυρα, θα ξεκινήσει δρομολόγια και στη γειτονική μας Κεφαλονιά.
Αν και σύμφωνα με τις περισσότερες εκτιμήσεις, καταλυτικό ρόλο στις εξελίξεις έπαιξε η παρέμβαση του νέου Υφυπουργού Τουρισμού Π. Αλεβιζάτου που βοήθησε ώστε να εξασφαλιστεί η εξυπηρέτηση των πτήσεων στο αεροδρόμιο της Κεφαλονιάς, αρκετοί είναι αυτοί που θεωρούν πως τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά, αν υπήρχε μια ενιαία γραμμή «διεκδίκησης» από τους τοπικούς παράγοντες.
Μιλώντας στην εφημερίδα μας ο Αντιπρόεδρος της Επιτροπής Τουρισμού Τάκης Μαμφρέδας, δεν έκρυψε την απογοήτευσή του από τις εξελίξεις και υποστήριξε πως οι διαπραγματεύσεις με την εταιρεία RyanAir, βρίσκονταν σε πολύ προχωρημένο στάδιο και μάλιστα ένα βήμα πριν την τελική υπογραφή.
Όπως μάλιστα αποκάλυψε, πριν από 10 περίπου ημέρες και ενώ οι διαπραγματεύσεις βρίσκονταν σε εξέλιξη, η εταιρεία εξέφρασε επιφυλάξεις για την εξυπηρέτηση των πελατών στο κτήριο του αεροδρομίου, εξαιτίας της υψομετρικής διαφοράς που έχει ο αεροδιάδρομος με το κτήριο!
Παρόλα αυτά, όπως φάνηκε εκ των υστέρων, οι επιφυλάξεις αυτές δεν είχαν καμία απολύτως βάση, αφού τους επιβάτες μεταφέρουν από τον αεροδιάδρομο στο κτήρια, λεωφορεία της εταιρείας που έχει αναλάβει την εξυπηρέτηση των πτήσεων σε κάθε αεροδρόμιο.
«Το τελευταίο διάστημα υπήρχε μια στενή επαφή με τους εκπροσώπους της εταιρείας και είχαμε φτάσει σε ένα πολύ ώριμο στάδιο, αφού βρισκόμασταν λίγο πριν την υπογραφή του συμβολαίου. Συμφωνήθηκε ακόμη, το ποσό το οποίο θα καταβάλουμε, αλλά και η καταβολή του σε τρεις δόσεις έτσι ώστε η επιβάρυνση να μην είναι μεγάλη» σχολίασε ο κ. Μαμφρέδας, υποστηρίζοντας πως όλα ήταν σχεδόν έτοιμα.
Σε ότι αφορά δε τις παρατηρήσεις της εταιρείας για το αεροδρόμιο, ο Αντιπρόεδρος της επιτροπής τουρισμού σχολίασε πως οι εγκαταστάσεις εξυπηρετούν κάθε χρόνο, χιλιάδες πτήσεις και τουρίστες, χωρίς κανένα πρόβλημα.
«Πιστεύω πως όλα αυτά ήταν προφάσεις. Εμείς από την πλευρά μας είχαν προτείνει να γίνει δρομολόγιο που να εξυπηρετεί και τη Ζάκυνθο και την Κεφαλονιά. Δεν έχουν εξηγηθεί οι λόγοι για τους οποίους δεν έγινε η συνεργασία και αυτό είναι ένα θέμα που θα ψάξουμε. Οι εξελίξεις αυτές όμως δεν αποτρέπουν την συνεργασία μας με άλλες εταιρείες χαμηλού κόστους» κατέληξε.
Να σημειωθεί τέλος, πως ακόμη δεν έχει προγραμματιστεί το ραντεβού των εκπροσώπων με την εταιρεία EasyJet, προκειμένου να συζητηθεί το θέμα της οφειλής της Ζακύνθου προς την εταιρεία για την τουριστική προβολή.