Συμπληρωματική μελέτη απαιτείται για την περιοχή Λάπερδα
Πριν το καλοκαίρι και την έναρξη της νέας τουριστικής περιόδου αναμένεται να ολοκληρωθεί το Α’ τμήμα ενός έργου που για δεκαετίες ταλαιπωρεί την ορεινή Ζάκυνθο και αφορά την κατασκευή του οδικού άξονα Ξύγκια – Αλυκές.
Όπως έχει αναφερθεί πολλές φορές μέσα από τις σελίδες του –Ε- το αρχικό έργο διαχωρίστηκε σε δύο τμήματα, αφού ο αρχικός ανάδοχος το εγκατέλειψε και αφού ανέκυψαν σοβαρά προβλήματα με κατολισθήσεις που δεν είχαν προβλεφθεί στην αρχική μελέτη.
Η σύμβαση κατασκευής του έργου “Δρόμος Αλυκές – Ξύγκια, Τμήμα Α’”, προϋπολογισμού 700.000 ευρώ υπεγράφη τον περασμένο Ιούλιο από τον προηγούμενο Περιφερειάρχη και η χρηματοδότηση προέρχεται από πιστώσεις του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων .
Το Α’ τμήμα του έργου περιλαμβάνει παρεμβάσεις στο τμήμα από “Τηγάνια” Αλυκών μέχρι το δρόμο για Χαρτάτα. Το μεγάλο ζήτημα που υπάρχει είναι πως θα δρομολογηθεί και κυρίως θα χρηματοδοτηθεί το Β΄ Τμήμα του έργου, με τίτλο «Δρόμος Ξύγκια – Αλυκές Φάση Β» που θα αφορά τα υπόλοιπα 1.300 μέτρα, τα οποία περιλαμβάνουν τα Λάπερδα και το τμήμα που παρουσίασε προβλήματα κατολισθήσεων στον Κωλοσύρτη. Ειδικά για αυτό το σημείο του δρόμου, η ΠΕΖ προτίθεται να προχωρήσει στην ανάθεση μια συμπληρωματικής μελέτης για την αποκατάσταση της περιοχής και την αντιμετώπιση των κατολισθήσεων.
Έπειτα, θα πρέπει να βρεθεί ο τρόπος χρηματοδότησης αυτού του έργου, το κόστος του οποίου αναμένεται να είναι σοβαρό.
ERMISNEWSROOM/ΜΑΡΙΛΕΝΑ ΠΑΠΑΔΑΤΟΥ