Με εξαιρετικά θετικά μηνύματα και έντονη κινητικότητα, το περίπτερο των Ιονίων Νήσων στην τουριστική έκθεση του Λονδίνου, WTM (World Travel Market), γίνεται σημείο αναφοράς για τους Βρετανούς επισκέπτες και επαγγελματίες του κλάδου. Τα μαγευτικά Επτάνησα προσελκύουν τα βλέμματα με την αυθεντική τους ομορφιά, τον πολιτιστικό τους πλούτο και τις μοναδικές τουριστικές εμπειρίες που προσφέρουν, δημιουργώντας νέες ευκαιρίες και δυναμική αναφορικά με τη βρετανική αγορά.
Με ενθουσιασμό και μεγάλη προσέλευση, οι Βρετανοί και γενικά οι επισκέπτες δείχνουν έντονο ενδιαφέρον για την Κέρκυρα, την Ζάκυνθο, την Κεφαλονιά και τα υπόλοιπα νησιά του Ιονίου, καθιστώντας τα από τους κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς.
Οι αντιπρόσωποι των Ιονίων Νήσων παρουσιάζουν το όραμά τους για έναν ποιοτικό, βιώσιμο τουρισμό που σέβεται και αναδεικνύει το φυσικό περιβάλλον και την τοπική κουλτούρα, ενισχύοντας έτσι τη θέση των Επτανήσων στη βρετανική τουριστική αγορά και προσελκύοντας ακόμα περισσότερους ταξιδιώτες για τη νέα σεζόν.
Αύξηση 7%
Ο κ. Γιάννης Τρεπεκλής, Περιφερειάρχης Ιονίων Νήσων, μίλησε στον -Ε- για την τουριστική έκθεση του Λονδίνου στην οποία και παρευρίσκεται:
«Ξεκίνησε προχθές η τουριστική έκθεση του Λονδίνου, η οποία είναι η μεγαλύτερη έκθεση της Ευρώπης. Είναι παγκοσμίου κύρους. Συμμετέχουν 185 εκθέτες από διαφορετικές Χώρες. Αυτό δείχνει την δυναμική στην οικονομία του τουρισμού αλλά και το πως επιμένουν όλοι οι προορισμοί. Καταλαβαίνουμε ότι υπάρχει σκληρός ανταγωνισμός.
Η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων για πρώτη φορά έχει το δικό της περίπτερο. Φιλοξενούμε τους επιχειρηματίες μας, οι οποίοι κλείνουν τα ραντεβού και τις συναντήσεις με τους συνεργάτες των Tour operators. Αφήνουμε το δικό μας αποτύπωμα. Πλέον, δεν είμαστε οι φτωχοί συγγενείς.
Η Περιφέρεια έχει την ανάγκη να στηρίξει τους μικρούς αλλά και τους μεσαίους επιχειρηματίες. Γι’ αυτό τον λόγο έχουμε κάνει αισθητή την παρουσία μας στην Διεθνή έκθεση του Λονδίνου.
Έχουμε περίπτερο που είναι 25 τ.μ. Υπάρχει αρκετά μεγάλη επισκεψιμότητα. Πιστεύουμε ότι τον επόμενο χρόνο θα τα πάμε ακόμα καλύτερα. Πρέπει να κατανοήσουμε ότι αυτή η έκθεση έχει αύξηση 7% σε μια αρκετά πετυχημένη χρονιά που ήταν».
Αισιόδοξα μηνύματα
Ο κ. Γ. Τρεπεκλής αναφέρθηκε στα πρώτα μηνύματα που λαμβάνει από την έκθεση του Λονδίνου:
«Τα πρώτα μηνύματα που ακούμε από τους επιχειρηματίες του τουρισμού είναι ότι υπάρχει από την Βρετανική αγορά πολύ θετικά μηνύματα για το 2025. Το ‘’κλείδωμα’’ της επιτυχημένης χρονιάς θα είναι η Διεθνή έκθεση του Βερολίνου τον Μάρτιο όπου θα δούμε τι μηνύματα θα λάβουμε και από αυτή την μεγάλη έκθεση.
Το Λονδίνο και πιο συγκεκριμένα η Βρετανική αγορά δείχνει το στίγμα κάθε χρονιάς. Είναι οι παραδοσιακοί μας πελάτες για το Ιόνιο. Θεωρώ ότι όταν έχεις την βάση, τότε μπορείς να χτίσεις μια καλή τουριστική σεζόν».
Τουριστικές εκθέσεις
Ο κ. Γ. Τρεπεκλής δήλωσε στον –Ε- τις εκθέσεις που θα παρευρεθεί η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων:
«Εμείς ως Περιφέρεια θα συνεχίσουμε να επισκεπτόμαστε όλες τις παραδοσιακές αγορές. Θα επιμείνουμε στις Σκανδιναβικές, στις οποίες είχαμε απομακρυνθεί τα τελευταία χρόνια. Βέβαια, θα ξεκινήσουμε να παρευρισκόμαστε σε νέες αγορές το 2025 όπως η έκθεση του Μανχάταν στις 25 Ιανουαρίου όπου θα έχουμε και δικό μας περίπτερο.
Στην συνέχεια, θα πάμε και σε μια έκθεση στο Πεκίνο με τους Δήμους. Γενικώς, ο ανταγωνισμός είναι σκληρός και έχουμε χάσει την Ρωσική αγορά. Έτσι, καλό είναι να προσεγγίζουμε άλλους προορισμούς που έχουν μεγάλη δυναμική.
Από την Αμερική έχουμε 5.000 αφίξεις κάθε μέρα με απευθείας πτήσεις. Πληροφορίες αναφέρουν ότι η Ελλάδα άγγιξε τις 7 εκ. επισκέψεις από την Αυστραλία και την Αμερική. Το Ιόνιο έχει το μικρότερο ποσοστό. Τώρα, θα πρέπει να τους υπενθυμίσουμε ότι υπάρχουμε και εμείς και είμαστε ένας καταπράσινος προορισμός με ένα φυσικό περιβάλλον που δεν το συναντάει κανείς εύκολα. Διαθέτουμε πολιτισμό και μια κουλτούρα που ενδιαφέρει αρκετό κόσμο.
Καλό είναι να δοκιμάσουμε καινούργιες αγορές ώστε να παραμείνει ψηλά η ‘’σημαία’’ της οικονομίας στον τομέα του τουρισμού».
ΟΛΓΑ ΓΚΟΥΣΚΟΥ