Το κυκλοφοριακό είναι ένα από τα μεγάλα προβλήματα που κάνουν δραματική τη ζωή των ανθρώπων της Πόλης και βασανίζουν όσους προσπαθούν να βρουν μια θέση στάθμευσης σε αυτήν.
Και παρότι υφίσταται εδώ και πολλά χρόνια ως πρόβλημα καμία ενέργεια σοβαρή δεν έχει γίνει, παρότι δαπανώνται διαρκώς χρήματα από το ταμείο του Δήμου προς αυτή την κατεύθυνση.
“Αδαείς” οι κατά καιρούς δημοτικοί άρχοντες κάνουν λόγο για εκπόνηση κυκλοφοριακής μελέτης, μη γνωρίζοντας ότι ο Δήμος έχει χρηματοδοτήσει την εκπόνηση 4 μελετών μέχρι σήμερα αλλά ποτέ δεν εφάρμοσε καμία από αυτές διότι προκαλούσαν προβλήματα σε επιχειρηματίες – ψηφοφόρους ή άλλους “ημέτερους” στο κέντρο της Πόλης.
‘Ετσι φτάσαμε στο σημείο μηδέν του απόλυτου ευτελισμού του Δήμου για την ανικανότητα του να εφαρμόσει κυκλοφοριακά μέτρα, παρότι έχει παραγγείλει και καλοπληρώσει 4 κυκλοφοριακές μελέτες από το 1995 έως τις μέρες μας!
Εδώ και χρόνια είχαμε προτείνει τα εξής μέτρα για την Πόλη.
- Αύξηση θέσεων στάθμευσης, περίπου 300, με αφαίρεση των εμποδίων που εντέχνως έχουν τοποθετηθεί, μπροστά από τα καταστήματα της παραλιακής λεωφόρου και των γύρω δρόμων
- Απαγόρευση κυκλοφορίας στο κέντρο της Πόλης μεγάλων οχημάτων, φορτηγών, λεωφορείων κλπ, μετά τις 9 το πρωί και έως τα μεσάνυχτα.
- Μετατροπή των χώρων της μαρίνας, του μουσικού γυμνασίου, του παλιού νοσοκομείου και τμήματος της πρώην ακτής ΕΟΤ στην Αγία Τριάδα σε χώρους στάθμευσης.
- Τη καθιέρωση μίνι λεωφορείου που για 16 ώρες την ημέρα θα κυκλοφορεί από τον ‘Αγιο Χαράλαμπο και τον ‘Αγιο Λάζαρο έως την Αγία Τριάδα, μεταφέροντας επιβάτες από τη μια άκρη της Πόλης στην άλλη και μάλιστα δωρεάν.
Αυτά τα είχαμε προτείνει εδώ και 20 χρόνια.
Μια πρώτη σοβαρή προσπάθεια από το Δήμο να εφαρμοστούν ορισμένα μέτρα στη σωστή κατεύθυνση έγινε το 2005 αλλά δυστυχώς δεν ολοκληρώθηκε λόγω των τραγικών γεγονότων του 2007.
Μήπως η νέα δημοτική αρχή θα έπρεπε να τολμήσει επιτέλους μια τομή στο κυκλοφοριακό;
Φ.Σ.