Την ασφυκτική πίεση χρόνου που υπάρχει για να συνταχθούν οι χάρτες του Δασολογίου επσήμανε μιώντας στον –Ε- ο Διευθυντής της Δασικής Υπηρεσίας Διονύσης Θωμόπουλος ο οποίος έκανε γνωστό ότι η διαδικασία βρίκεται σε εξέλιξη σε πολλές περιοχές της Ελλάδας και σύντομα θα ξεκινήσει και στο νησί μας.
Εν τω μεταξύ ένα νέο όχημα βρίσκεται από προχθές στο δυναμικό της Δασικής υπηρεσίας το οποίο θα χρησιμοποιεί και για τις ανάγκες του Δασολογίου.
Ενημερώνοντας ο Δασάρχης για το όχημα είπε: «Όταν ανέλαβα διαπίστωσα ότι το ένα από τα δύο οχήματά μας είναι προβληματικό και προορίζεται για απόσυρση. Ένα πολύ παλιό και με πολλά προβλήματα αυτοκίνητο, με δυσκολία ανεύρεσης ανταλλακτικών και κατανάλωση σε καύσιμα, δύσχρηστο και δυσκίνητο. Ψάξαμε τρόπους και διαδικασίες για να βρούμε ένα νέο όχημα, είτε μέσω ΟΔΥ είτε άπό κάπου αλλού. Είχαμε τη διαβεβαίωση του πρώην Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μανώλη Αγγελάκα ότι θα γίνει μία προμήθεια κρατικών αυτοκινήτων από τα οποία δικαιούμαστε ένα κι εμείς. Πράγματι έγινε αυτή η προμήθεια και ολοκληρώθηκε επί των ημερών του νέου Γενικού Γραμματέα Γ. Διδασκάλου που είναι ο αντικαταστάτης του κ. Αγγελάκα.
Η παράδοση – παραλαβή του οχήματος έγινε προχθές και πήγα στην Πάτρα όπου είχα δουλειά και για το Δασικό Κτηματολόγιο και με την ευκαιρία έφερα και το όχημα. Είναι ένα SUZUKI 1300 cc, σχετικά εύχρηστο και θα χρησιμοποιηθεί για όλες τις εργασίες του Δασαρχείου.
Θέλω να τονίσω ότι κατά προτεραιότητα θα κινηθεί για τις ανάγκες του Κτηματολογίου, εφόσον μπει στη διαδικασία εκκίνησης».
Ακολούθως ο Δασάρχης μίλησε αναλυτικά για το θέμα σύνταξης του Δασολογίου που ενδιαφέρει ιδιαίτερα τη Ζάκυνθο και είπε: «Τα χρονικά περιθώρια θεώρησης των χαρτών για μας είναι πάρα πολύ σφιχτά και το διάστημα είναι μέχρι 4 μήνες. Αν έλθει ένα ενιαίο κτηματολογικό πλάνο για όλη τη Ζάκυνθο θα πρέπει μέσα σε 4 μήνες να το ελέγξουμε και να το θεωρήσουμε, ώστε να επιστραφεί στον ανάδοχο για τις τυχόν ενστάσεις πολιτών που πρέπει να εξεταστούν».
Για το Δασολόγιο που έγινε σε ένα μέρος της πόλης ο κ. Θωμόπουλος είπε ότι είχε γίνει ένα πιλοτικό πρόγραμμα και ανάλογο είχε γίνει στα Λεχαινά, στον Πύργο κλπ.
«Έχουμε συγκεντρωμένη αρκετή εμπειρία από όλα αυτά τα προγράμματα αλλά χρειαζόμαστε υλικά και μέσα για να μπούμε στη διαδικασία ελέγχου όλων των εργασιών που θα γίνουν από ιδιώτες αναδόχους. Σε πολλές περιοχές έχουν αναδειχτεί ανάδοχοι όπως στη Σπάρτη και στην Καλαμάτα. Στη Ζάκυνθο δεν έχουν παραδοθεί οι τελικοί χάρτες για έγκριση αλλά κάποια στιγμή θα γίνει κι αυτό. Πρέπει λοιπόν να προετοιμαστούμε για ορισμένα θέματα που προκύπτουν. Ένα είναι το σύνολο των υπαλλήλων που θα ασχοληθούν με το συγκεκριμένο θέμα ακόμα και κατά παρέκκλιση από τα καθήκοντά τους κι αυτό γιατί πιέζουν ασφυκτικά τα χρονικά περιθώρια. Δεν θέλουμε να δημιουργηθούν κενά στις σχέσεις μας με την πολιτεία ή με τους πολίτες και τα προβλήματα που θα προκύψουν να είναι αντιμετωπίσιμα» κατέληξε ο κ. Θωμόπουλος.