Πολλά παράπονα και σε μεγάλο βαθμό δικαιολογημένα ακούσαμε από συμπολίτες μας που επιχείρησαν να επικοινωνήσουν με τα γραφεία της ΔΕΗ-ΔΕΔΔΗΕ για να ενημερωθούν σε σχέση με τις πολύωρες διακοπές ρεύματος που από το βράδυ της Τρίτης ταλαιπωρούν το νησί!
Όσοι τυχεροί κατάφεραν να βρουν κάποιον στην τοπική υπηρεσία δεν έμειναν και με τις καλύτερες εντυπώσεις ως προς την συμπεριφορά, ενώ όσοι επικοινώνησαν με την κεντρική πανελλαδική γραμμή, άκουσαν μόνο ότι οι βλάβες κάποια στιγμή θα διορθωθούν!
Ασφαλώς και τα συνεργεία που κάνουν τις επισκευές δεν κάνουν θαύματα μέσα σε λίγη ώρα, αλλά ας σκεφτούμε με σεβασμό και ευθύνη τους χιλιάδες καταναλωτές που πληρώνουν …χρυσάφι όχι μόνο το ηλεκτρικό ρεύμα, αλλά και την χρήση της τηλεφωνικής γραμμής, για την οποία η χρέωση είναι πολύ υψηλή!
Προς κάθε υπεύθυνο, ΔΕΗ, Υπουργό, βουλευτή, δημοτικό άρχοντα κλπ.
Με τα χρήματα που πληρώνει ο κάθε καταναλωτής, επαγγελματίας ή οικιακός, η ΔΕΗ υποχρεούται να παρέχει άριστες υπηρεσίες. Κύρια υποχρέωση της ΔΕΗ είναι να αναβαθμίσει το δίκτυο με υπογειοποίηση, στο μεγαλύτερο μέρος του νησιού μας. Ετσι θα μειώσει δραματικά τις βλάβες και τις πολύωρες διακοπές, λόγω καιρικών συνθηκών. Η ΔΕΗ σε συνεργασία με τον δήμο και την περιφέρεια μπορούν να το επιτύχουν με πολύ χαμηλή δαπάνη. Σε ολόκληρη την Ελλάδα, έχει αρχίσει να εφαρμόζεται, αργά μεν αλλά σταθερά, γιατί όχι και στην Ζάκυνθο ?
ΕΧΩ ενα διαμερισμα 50 τ.μ. νοικιασμενο στην Λαμπρινη Συρακουσων 114 και μενει ενας ανδρας .
Εδω και ενα χρονο ερχεται ο λογαριασμος υπερβολικα μεγαλος .Μηπως πρεπει μετα 60 χρονια ηλικιας
το σπιτι να αλλαχθει το ρολοι σας ????? η να αλλαξω ηλεκτρικη αλλη εταιρεια ???.Παρακαλω απαντηστε μου.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ .