Στην συμμετοχή του Επιμελητηρίου Ζακύνθου στη Διεθνή Έκθεση της Θεσσαλονίκης αναφέρθηκε το μέλος της διοίκησης και υπεύθυνος σύμβουλος επιχειρήσεων Ιάκωβος Κονταράτος, υπογραμμίζοντας την ανάγκη παρουσίας σε τέτοιου είδους διοργανώσεις που εξασφαλίζουν διεθνή προβολή. Μάλιστα σημείωσε πως στόχος του Επιμελητηρίου είναι στην επόμενη έκθεση να υπάρχει συμμετοχή και από τους ίδιους τους παραγωγούς, που θα μπορούν να προβάλουν, να προωθήσουν αλλά και να πουλήσουν οι ίδιοι τα προϊόντα τους.
Ο ίδιος, απάντησε και στην κριτική που ασκήθηκε σε σχέση με την αύξηση του προϋπολογισμού που αφορούσε την συμμετοχή στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, υποστηρίζοντας πως η δαπάνη είναι ανταποδοτική αφού από την συγκεκριμένη έκθεση πέρασαν πάνω από 300.000 επισκέπτες.
«Φέτος κατά κοινή ομολογία η ΔΕΘ είχε μια διαφορετική δυναμική και σε ότι αφορά το περίπτερο του Επιμελητηρίου είχε στόχο να αναδείξει το νησί μας αλλά και τα τοπικά μας προϊόντα. Η εμπειρία ήταν σημαντική και πιστεύω ότι ανταποκριθήκαμε με τον καλύτερο τρόπο σε αυτή τη διοργάνωση» ανέφερε ο κ. Κονταράτος, συμπληρώνοντας πως η αντιπροσωπεία της διοίκησης του Επιμελητηρίου που ταξίδεψε στη Θεσσαλονίκη για να στήσει η το περίπτερο θα επιστρέψει και αυτό το Σαββατοκύριακο στην Συμπρωτεύουσα για να το ξεστήσει. Κατά τη διάρκεια της έκθεσης, στο περίπτερο του Επιμελητηρίου παραμένει ένα άτομο ως υπεύθυνος.
Στόχος του Επιμελητηρίου, σύμφωνα με τον κ. Κονταράτο είναι να υπάρξει συμμετοχή και σε άλλες εκθέσεις όπως είναι η Horeca αλλά και η FoodExpo, ενώ σχετικά με το κόστος της συμμετοχής στη ΔΕΘ, ανέφερε πως το κόστος και οι δαπάνες θα γίνουν γνωστές αναλυτικά και με λεπτομέρεια.
«Πήραμε απόφαση για μια δαπάνη την οποία εντάξαμε στον προϋπολογισμό, αλλά αυτό δε σημαίνει πως ο προϋπολογισμός αυτός θα εξαντληθεί. Ο τελικός απολογισμός θα γίνει αφού ολοκληρωθεί η έκθεση και οι δαπάνες και τότε θα είμαστε σε θέση να πούμε πόσο κόστισε. Είναι στοιχεία που θα παρουσιαστούν δημόσια και αναρτώνται στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ. Ο προϋπολογισμός για την ΔΕΘ ήταν μεγαλύτερος σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια και σαν διοίκηση κρίναμε πως έπρεπε να το κάνουμε και πως αξίζει τον κόπο. Είναι μια Διεθνής έκθεση που προσελκύει 300.000 επισκέπτες. Αν κάποιοι νομίζουν πως θα μπορούσαμε να τους προσελκύσουμε με μικρότερο κόστος, είμαστε ανοιχτοί σε προτάσεις» σχολίασε.
ΤΗΣ ΜΑΡΙΛΕΝΑΣ ΠΑΠΑΔΑΤΟΥ