ΘΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΘΕΙ ΚΑΙ Η ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΛΟΓΩ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΤΗΣ 2ΗΣ ΛΥΣΗΣ
Εγκρίθηκε το master plan του λιμανιού από το Υπουργείο Ναυτιλίας
11-01-2018 12:08:47

Στην εφημερίδα της κυβέρνησης δημοσιεύεται η απόφαση του Υπουργείου Ναυτιλίας με την οποία εγκρίθηκε το master plan του λιμανιού της Ζακύνθου και πλέον θα πρέπει να ξεκινήσουν διαδικασίες για την υλοποίησή του. Σε προτεραιότητα μπαίνει η τροποποίηση της κυκλοφοριακής μελέτης η οποία πρέπει να έχει πρόταση για την κυκλοφορία των οχημάτων σύμφωνα με τα νέα δεδομένα, ενώ άμεσα θα ενημερωθεί και η υδρογραφική υπηρεσία του στρατού για να αναλάβει τις δικές της υποχρεώσεις. 

Το θέμα έχει απασχολήσει επί μακρόν την τοπική κοινωνία και τις αρχές αφού η ολοκλήρωση του master plan χρειάστηκε μία δεκαετία και τώρα υπάρχει διχογνωμία για το σημείο στο οποίο θα κατασκευαστεί η προβλήτα για τα κρουαζιερόπλοια.

Σε συνεδρίαση της ΕΣΑΛ που έγινε τον περασμένο Ιούλιο στην Αθήνα στην παρευρέθηκαν οι εμπλεκόμενοι όπως ο Πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου, ο Δήμαρχος κλπ., επισημάνθηκε η ανάγκη έναρξης των εργασιών από την προβλήτα για τα κρουαζιερόπλοια αλλά η χωροθέτηση προσεγγίστηκε με πολύ πρόχειρο τρόπο και με κριτήρια που δεν προσιδιάζουν στις πραγματικές ανάγκες του τόπου. Δηλαδή στον όγκο των επισκεπτών, στην ανάπτυξη των επιμέρους περιοχών, στις επιπτώσεις στον αιγιαλό και στον χερσαίο χώρο γειτονικών τμημάτων της ξηράς.

Το Υπουργείο Ναυτιλίας ενέκρινε το Γενικό Προγραμματικό Σχέδιο (Master Plan) λιμένα Ζακύνθου, με εξαίρεση το τμήμα που αφορά στις χρήσεις γης και τους όρους δόμησης, ο καθορισμός των οποίων θα γίνει με έκδοση σχετικού Προεδρικού Διατάγματος. Συγκεκριμένα, ενέκρινε  την εναλλακτική λύση 2, αρχική διάταξη των εσωτερικών λιμενικών έργων, με τον όρο να τροποποιηθεί κατάλληλα η υποβληθείσα Κυκλοφοριακή Μελέτη, προκειμένου να εξετάσει τη σύνδεση της προκριθείσας λύσης με το οδικό δίκτυο της περιοχής. Η θέση των τεσσάρων (04) εγκάρσιων γεφυρωτών προβλητών είναι ενδεικτική στο Master Plan και δύναται να τροποποιηθεί, ελαφρώς χωρίς όμως να μεταβληθεί ο αριθμός και οι διαστάσεις τους. 

Κατά τη διαδικασία υλοποίησης των προτεινόμενων έργων θα πρέπει να γίνουν τα ακόλουθα:  

1. Τα έργα να φωτοσημανθούν, σύμφωνα με τις οδηγίες της Υπηρεσίας Φάρων. 

2. Να τοποθετηθούν ελαστικά παραβλήματα παρά τις θέσεις παραβολής των σκαφών. 

3. Σε περίπτωση απόρριψης βυθοκορημάτων, να απορριφθούν σε βάθη άνω των 50 μ., η ισοβαθής των οποίων διέρχεται 2 ν.μ. ανατολικά του λιμενοβραχίονα. 

4. Να εξασφαλιστεί ότι τα βάθη στα πρόσγεια του έργου θα είναι μεγαλύτερα από εκείνα στο εσωτερικό της λιμενολεκάνης. 

5. Να ενημερωθεί η Υδρογραφική Υπηρεσία για την έναρξη των εργασιών, προκειμένου να προβεί σε έκδοση προαγγελιών. Μετά το πέρας του έργου θα αποσταλεί στην Υδρογραφική Υπηρεσία λεπτομερής οριζοντιογραφία με ακριβές βυθομετρικό διάγραμμα αυτού, προκειμένου να ενημερωθούν οι αντίστοιχοι Χ.Ε.Ε. και οι λοιπές ναυτιλιακές εκδόσεις. 

ΤΗΣ ΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΞΕΝΟΦΟΥ


Ο ΤΥΠΟΣ ΣΗΜΕΡΑ

DISCLAIMER
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση
ή διασκευή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος web site με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό,
φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του webmaster.
© 2014-15 ermisnews.gr. All Rights Reserved.
Designed & Developed by
GeeSmo - Internet Transformation
Συνδεθείτε μαζί μας
Comment